Privat

Erhverv

Tidlig juleferie

Mandag den 23. december lukker vi telefonerne kl. 12:00. Har du en skade, kan du anmelde den her på siden.
Anmeld skaden på Min Side

Har du brug for hjælp?

Find svar på typiske spørgsmål, og se hvordan og hvornår du kan kontakte os. Vores forsikringsrådgivere og skademedarbejdere er klar til at hjælpe dig.

Spørgsmål lige nu

Kan mine voksne børn købe forsikringer?
Ja, når du er medlem hos os, kan dine voksne børn også blive medlem som 'Barn af medlem' og blive forsikret hos os. De skal blot melde sig ind, inden de fylder 31 år, og de kan blive så længe, de vil. Læs mere.
Hvor finder jeg info om betalinger og regninger?
Prøv at finde svar i vores FAQ.
Kan jeg selv tilpasse mine forsikringer?

Ja, du kan selv ændre tilvalg, selvrisici mv. på flere forsikringer og tilmelde til Betalingsservice via Min Side.

Hvis du skal flytte eller er flyttet
Skal du flytte, behøver du ikke ændre din adresse hos os. Vi får den automatisk, når du ændrer din adresse hos Folkeregisteret.

Har du hemmelig eller beskyttet adresse, skal du dog kontakte os, for så får vi den ikke automatisk.

Der er forsikringer, jeg ikke kan se på Min Side

Kan du ikke se en eller flere af dine eller husstandens forsikringer, kan det være, fordi nogle forsikringer står i dit navn, mens andre står i din ægtefælle/samlevers navn.

Fuldmagt
Vil I se de forsikringer, der står i den andens navn, skal I give hinanden en fuldmagt. Det kan I gøre på Min Side. (Find afsnittet med fuldmagter ca. midt på siden). 

Skriv til os

Du kan skrive til os på vores kontaktformular. Vil du anmelde en skade, kan du gøre det på Min Side eller ved at ringe til os.
Skriv til os

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Vil du vide mere og betaling af regninger, se gebyrer og afgifter, hvordan du klager og meget andet, kan du måske finde svar her:

Værd at vide